NAV: időpontot kell foglalni az ügyintézéshez

Illusztráció: pixabay
2021. Március 27. 12:00
A megyeszékhelyeken működő ügyfélszolgálatok esetében is időpontot kell foglalni.

A veszélyhelyzet miatti kormányzati intézkedések betartására, a fertőzések megelőzésére a NAV központi ügyfélszolgálatain, köztük a megyeszékhelyeken működők esetében is a személyesen megjelenő ügyfeleket előzetes időpontfoglalás alapján fogadják – hívja fel a figyelmet honlapján a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).

Mint írják, a központi ügyfélszolgálatokon az egészségügyi szolgáltatási járulék ügyintézése, a csekkigénylés és a beadványok beadása időpontfoglalás nélkül is intézhető.

A kormányablakokban működő NAV-ablakokban 2020. november 12-től a személyes ügyintézéshez – valamennyi ügytípus esetében – előzetes időpontfoglalásra van szükség. A személyes ügyintézés helyett célszerű otthonról kapcsolatba lépni a NAV munkatársaival – olvasható a tájékoztatóban.

Kitérnek rá, hogy a gyors és rugalmas ügyintézést a NAV telefonos és elektronikus szolgáltatásai biztosítják, amelyekről részletesen a NAV honlapján, ide kattintva tájékozódhat.

Kérik, hogy csak rendkívül indokolt esetben és időpontfoglalással keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát.

(Nemzeti Adó- és Vámhivatal)

radioantritt.huCopyright © 2022 Minden Jog fenntartva
IMPRESSZUM | ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ