A startlap.hu adta hírül miszerint a mobilszolgáltató július 11-től 16-ig informatikai átállást végez a hatékonyabb és egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében, ami a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése lesz, közölték.
Tájékoztatnak, hogy az átállás alatt az online és személyes ügyintézés, az értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások, például a mobilvásárlás, az autópályamatrica, vagy a parkolás nem lesznek elérhetőek.
Ugyanakkor hangsúlyozzák, hogy az alapszolgáltatásokat, tehát a mobil hívások indítását és fogadását, az SMS küldést és fogadást, az adathasználatot, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentést ez idő alatt is végig lehet majd használni, csakúgy mint az otthoni TV, internet és telefon szolgáltatásokat.
A Vodafone arra kérik ügyfeleit, amennyiben ez lehetséges, a szükséges ügyeiket még az átállás előtt intézzék el. A leállás részleteiről pedig naprakész értesítéseket fognak kapni előfizetőik, ígérték.
(startlap.hu)